lördag 18 januari 2014

Bilder

Nar jag antligen har hittat en dator som kan ladda upp bilder passar jag pa att ta igen lite!

Fran resan hit:

 Min packning for tre manader!

Vara canadesiska polare som vi spenerade dagen med pa JFK i New York!

Tidsomstallningen satter sina spar!

Bilder fran vulkan-vandringen:

 Pa vagen upp var det manga fina vyer!

Over molnen!

 Erika gosade med hunden som folje oss upp till toppen. Cirka 10 min senare skar hon sig pa fingret! Vad var det jag sa!! I bakgrunden syns var mysiga guide!

Nar vi var uppe pa toppen fick vulkanen bredvid ett mindre utbrott! Coolt!!!

/Elvira

1 kommentar:

  1. Åh Elvira, du har ju skrivit massor! Gud vad ni har varit med om äventyr redan, låter ju helt fantastiskt alltihopa (minus magsjukan och gangsterkvarter i NY kanske..) Det ser ju helt otroligt vackert ut också, och shiiit vad galet med vulkanen! Tror också det är ett tecken med att din klocka slutat funka :)

    SvaraRadera